Hald Internasjonale Senter

Hald Internasjonale Senter

Mesh skriver i bloggen sin, på norsk!

Masse sno... Bergen opplevelser

Det er ikke vanlig å ha masse sno i Bergen. Da er det en overaskelse for alle sammen, Jeg tror.

I går, reiste vi fra Fantoft etter Bibelen studer og besøkte vennen fra Kenya. Veien ble nesten torket og jeg var glad... Jeg tenkte at 'Det er nesten vår!' Dessuten det er nesten Mars!

Nå er jeg hjemme. Jeg sitter og se utenfor! Det snødde masse og fortsetter å snø! Jeg har mange nye ideer. For eksempel, kan vi går til Floyen for å åkiing eller prøve å ski...

Vi må gjøre noen ting og har gøy med snø fordi kan vi gjøre ingenting å ta det borte! Vi må opplevelse 'UNIQUE' vinter i Bergen!

I dag må jeg også går til Kirken. Jeg vil går i stede av tar bussen for å erfare sno faller på ansiktet mitt. Jeg gleder meg!

Last updates from Interact 2016-2017